نگاهی به گوشی شیائومی Poco X3 GT

ورود عضو جدید گوشی‌ های سری ایکس پوکو

در این مقاله به بررسی گوشی پوکو ایکس ۳ جی تی که به تازگی به بازار عرضه شده است می‌پردازیم. پوکو ایکس ۳ جی تی چهارمین عضو خانواده سری X است که بعد از چهار گوشی پوکو ایکس ۳ ، پوکو ایکس ۳ NFC ، پوکو ایکس ۳ پرو پا به میدان گذاشت. به گفته منابع مختلف Poco X3 GT نسخه ریبرند شده‌ی گوشی Redmi Note 10 pro  نسخه چین است که بدین طریق به جهانیان عرضه شده است.

طراحی Poco x3 GT

در پوکو ایکس 3 جی تی شیائومی زبان طراحی را تغییر داده و این گوشی اصلا به برداران بزرگترش شباهتی ندارد. جنس قاب پشتی این گوشی از پلاستیک است ولی با طراحی خاص و رنگ بندی که دارد حس شیشه را منتقل می‌کند. جنس پلاستیکی قاب پشتی شاید به اندازه کافی حس امنیت را به کاربر منتقل نکند اما به قدری گوشی سبک و خوش دست است که امکان لیز خوردن و افتادن را کم ‌می‌کند البته ناگفته نماند استعداد جذب لکه های اثر انگشت بسیار دارد. شیائومی در پوکو ایکس 3 جی تی از نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD بهره برده است. محافظ نمایشگر این گوشی گوریلاگلس ویکتوس است که مقاومت قابل توجهی در مقابل خط خش دارد. ابعاد گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 جی تی 163.3*75.9*8.9 میلی‌متر و وزن ۱۹۳ گرم و با بهرمندی از پردازنده قدرتمند در دسته محصولات مناسب برای گیم قرار می‌گیرد.

نمایشگر گوشی شیائومی Poco x3 GT

پنل صفحه نمایش این گوشی IPS LCD است و سایز آن 6.6 اینچ است و از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند. همچنین ریفرش ریت نمایشگراین گوشی 120 هرتز است که باعث نرم اجرا شدن انیمیشن‌ها وافکت ها در گوشی می‌شود. یکی از نقاط ضعف این نمایشگر را شاید بتوان میزان روشنایی آن دانست،‌ میزان روشنایی نمایشگر گوشی Poco X3 GT شیائومی در حالت عادی 450 نیت است که این میزان روشنایی باعث می‌شود که زیر نور آفتاب کمی با مشکل رو به رو شوید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ